sâmbătă, 31 decembrie 2011

La mulți ani și oameni frumoși !

La mulți ani frumoși

Apoi, acum că mi-a venit și mie rîndul la urat, am să las falsele politețuri franțuzești deoparte și o să încep prin a-mi ura mie totul.
Chiar daca știu că nu e frumos și că e egoist și că nu asta am fost învățat în cei 7 ani de-acasă, o să-mi urez mai întîi mie totul, pe îndelete și apoi, în limita timpului disponibil și a dispoziției de moment, o să urez și celorlalți cîte ceva.

Îmi urez așadar din tot sufletul meu egoist să fiți voioși ca să mă faceți să rîd, să fiți fericiți ca să mă faceți și pe mine fericit, să vă iubiți ca să am de la cine să învăț cum se iubește, să vă bucurați de lucrurile simple și naturale ale vieții ca să încep și eu s-o fac, să zîmbiți cît mai des ca să învăț să zîmbesc mai des la rîndu-mi.


Ciudat, acum că mi-am urat mie toate astea, nu simt nevoia să mai urez nimănui nimic.
Dacă mi se îndeplinește măcar urarea asta simplă, nu știu de ce, dar ceva îmi spune că și cei din jur o să fie voioși, fericiți, iubiți, împliniți.

Să fiți frumoși oameni buni,
Întru mulți ani frumoși!


2 comentarii:

  1. E cea mai frumoasă urare pe care am auzit-o sau citit-o. Vorbeşte despre ceea ce uităm de multe ori în vestiarul omenirii: să fim oameni adevăraţi, cu bucurie, fericire şi iubire. Îţi urez să ţi se împlinească pe lângă asta şi cele mai timide dorinţe, cele care, pe lângă cele mari, abia scot nasul de sub brad, alături de cine-ţi e cel mai drag, la singular sau plural.
    La mulţi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult pentru cuvintele calde. Urarea a venit in contextul in care am tinut in brate pe finuta noastra si am observat cit de receptivi sunt copii la bucuria din ochii nostri si cit de dependenti sunt de afectiunea noastra. Sufletul egoist de care scriu este acela al unui copil, iar urarea este scrisa privind lumea prin ochii unui copil de 6 luni.In fapt, Un certain regard poate ca este povestea unui copil mare care descopera lumea prin intermediul fotografiilor si care incearca timid si stingace sa le dea un sens cu ajutorul cuvintelor. Privit din aceasta perspectiva, ceea ce uitam de multe ori in vestiarul omenirii este sa avem sufletul unui copil, nepervertit de tot ceea ce ne invata rau societatea.

    RăspundețiȘtergere