duminică, 18 aprilie 2010

Migdali înfloriți și biciclete vesele în Amsterdam


Cele mai frumoase orașe pe care le-am văzut au fost .... cele vizitate primăvara.

Am ajuns în Amsterdam cu cîteva săptămîni prea devreme, cînd primăvara încă nu sosise. Chiar și așa orașul are un farmec aparte așa cum îi stă bine unui oraș turistic. Pentru a-l înțelege mai bine trebuie neapărat parcurs cu bicicleta, așa cum fac zilnic zeci de mii de olandezi.
Nu am văzut oameni mai fericiți nici în cele mai scumpe mașini din lume așa cum am văzut pe biciclete.
Primul lucru pe care l-am făcut după ce ne-am întors în Maubeuge a fost acela de a ne cumpăra două mașini scumpe biciclete.
Tot în Amsterdam am văzut și cele mai frumoase biciclete blonde, singure, înafară de prietena mea. Care evident nu e singură.
Am mai văzut și cîteva biciclete duble, mixte, dar alea nu mi-au plăcut, fiind prea duble pentru gustul meu.


Mai sus în plan secund sunt niște ramuri de migdal înflorit în fața Muzeului Van Gogh din Amsterdam. În fața ramurilor, bine încadrați, stau doi turiști fericiți că le-a venit și lor în sfîrșit rîndul să se fotografieze lîngă tabloul lor preferat, Almond Blossom.
Culorile sunt însă șterse, tabloul original fiind mult mai plin de viață, cu un cer albastru-azur-străveziu , ca mai jos:


Poze cu biciclete blonde, singure nu am, aparatul meu foto fiind de o moralitate exemplară și are un senzor ce obturează diafragma chiar înainte de declanșare cînd detectează o astfel de ipostază insolită.

Am în schimb 24 de poze complet întunecate pentru cei interesați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu