duminică, 4 decembrie 2011

Despre cum revăd eu lumea

Atunci cînd situația o cere, atunci cînd trebuie luată o decizie tranșantă, atunci cînd nu mai e nici o cale de scăpare, atunci cînd totul depinde de un răspuns, atunci îmi place să fiu la înălțimea evenimentelor și să răspund categoric, fără ambiguitate și să îmi asum pe deplin responsabilitatea.
Atunci îmi place să stabilesc clar direcția de mers, atunci îmi place să spun cu tărie:
- Atunci mai vedem!

Imi place să mai revăd lucrurile și a 4-a oară, să am o viziune de ansamblu clară și una punctuală profundă care să îmi permită să pot vizualiza cu ochii minții toate consecințele. Nu știu cum se face dar la sfîrșitul zilei, chiar înainte de expirarea termenului limită, mereu ia altcineva decizia pentru mine.

Sunt oameni încăpățînați care înoată conștient împotriva curentului, alții revoluționari care schimbă cursul rîului cu totul, alții pragmatici care se folosesc de curgerea rîului ca să îl traverseze repede și alții care se lasă duși de curs pîna la vărsarea în mare.

Mă încălzesc cu ideea că oricum ar fi, într-un fel sau altul, pe un curs sau altul, ajungem să ne vărsăm cu toții într-o mare.

Cum nu destinația e importantă cît e important modul cum ajungi acolo, mă las ușor pe spate cu picioarele încrucișate și mă las dus de curent.


Un certain regard

Si în tot acest timp mă uit cu mare atenție în stînga și mai ales în dreapta pentru că întotdeauna îmi place să nu pierd nimic din vedere. Si apoi mai văd eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu